Som notícia perquè ens mouen les persones i la seva realitat.

Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar ofereix beques per cursar el Màster en Tecnologia i Gestió de l’Aigua i els programes online d’Aqualogy

30 Desembre 2015

Per ser beneficiaris d’aquests ajuts, cal autofinançar-se la matrícula i ser titulat universitari. La sol·licitud del programa de beques s’ha de fer enviant un correu electrònic a fundacioagbar@agbar.es o info@aqualogycampus.net, juntament amb el currículum de l’aspirant i una carta de motivacions que inclogui els motius pels quals vol fer el màster i se sol·licita la beca, especialment els referits a aspectes socioeconòmics. El període per fer la sol·licitud del programa de beques ja està obert i finalitzarà el pròxim 10 de febrer de 2016. Les beques cobriran el 50% de l’import de la matrícula del màster semipresencial com dels programes de l’itinerari online oferts.

El Màster, acreditat per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), és semipresencial amb classes a Barcelona o Madrid. Trobaràs més informació aquí. També pots consultar els detalls del Màster online i dels postgraus, acreditats per la UPC i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

Entre el 12 i 16 de febrer es donaran a conèixer les persones a qui es concedeix la beca. El resultat serà comunicat per telèfon o correu electrònic a totes les persones que hagin fet una sol·licitud de beca. Fins aquesta data, la Fundació Agbar es reserva el dret de retirar la present convocatòria o modificar els termes de les bases.