Som notícia perquè ens mouen les persones i la seva realitat.

Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar, 15 anys al costat de les escoles més sostenibles de Barcelona

11 Octubre 2016

La Fundació Agbar ha signat un conveni amb l'Ajuntament de Barcelona per col·laborar un any més en el programa 'Escoles + Sostenibles'. Des que es va crear el 2001, la fundació sempre ha participat en aquest pla per sensibilitzar i conscienciar les escoles sobre el consum responsable i sostenible d'aigua de l'aixeta.

L'acte de presentació del programa per al curs 2016/17, que ha tingut lloc aquest matí al Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona amb la presència de l'alcaldessa de la ciutat, Ada Colau, ha servit per presentar els 19 centres educatius que s'incorporen enguany. A més, 46 escoles iniciaran o renovaran un projecte triennal.

El programa 'Escoles + Sostenibles' és un pla de formació i conscienciació destinat a les escoles de Barcelona que vol difondre bones pràctiques en matèria de sostenibilitat en àmbits com la reducció de residus, les energies renovables i el consum responsable de l'aigua, entre d'altres.

Un projecte d'àmplia implantació

El projecte 'Escoles + Sostenibles' fa més de 15 anys que es desenvolupa als centres escolars de Barcelona. En tots aquests anys, els participants d'aquest programa han desenvolupat fins a tres mil projectes propis. Des de l'any 2001, 450 centres educatius han signat el Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat enrolant-se en aquest programa.