Som notícia perquè ens mouen les persones i la seva realitat.

Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar atorga les beques pel Màster en Tecnologia i Gestió de l'Aigua

9 Març 2015

La Fundació Agbar ha atorgat recentment les quatre beques disponibles per cobrir el 50% de l'import de la matrícula del Màster en Tecnologia i Gestió de l'Aigua, valorat en 13.200 euros.

La sisena edició del Màster en Tecnologia i Gestió de l'Aigua s'iniciarà el 13 de març a Madrid i el 20 de març a Barcelona. Dirigit tan a perfils tècnics com gerencials, el màster està orientat a incrementar l'empleabilitat dels participants en l'àmbit de l'aigua, dotant-los dels coneixements i les capacitats necessàries per a prendre decisions en un sector estratègic.

El màster proporciona una visió global de la gestió del cicle integral de l'aigua i facilita les eines per dirigir i avaluar projectes amb criteris d'optimització de qualitat, temps i cost. Acreditat per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), el curs és semipresencial i té un total de 60 crèdits ECTS, el que equival a 360 hores lectives.

A la convocatòria es van presentar prop d'una vintena d'aspirants amb diversos bagatges acadèmics i professionals amb una mitjana d'edat de 33 anys i majoritàriament en situació de desocupació.

Fes clic aquí per consultar tota la informació del màster