Som notícia perquè ens mouen les persones i la seva realitat.

Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar dóna suport a la tasca docent i de recerca de la Fundació Institut Barcelona d’Estudis Internacionals

12 Setembre 2017

Eduard Pallejà, director de la Fundació Agbar, i Jacint Jordana, director de la Fundació Institut Barcelona d’Estudis Internacionals (IBEI), han signat el conveni de col·laboració entre les dues entitats, a través del qual la Fundació Agbar es compromet a donar suport a la formació de postgrau i a la recerca en l’àmbit del medi ambient i la gestió dels recursos naturals.

Mitjançant aquesta col·laboració, la Fundació Agbar es compromet a donar suport a l’organització de la docència i activitats acadèmiques del màster oficial en Desenvolupament Internacional que imparteix l’IBEI, i més concretament a les assignatures amb una especialització en gestió ambiental internacional; al programa de professors visitants de prestigi internacional de l’Institut; així com a l’organització de seminaris de recerca propis de l’IBEI, i a la participació dels investigadors propis de l’Institut en activitats de recerca externes.

Aquesta col·laboració també servirà per establir sinergies de treball entre els professors que fan recerca i docència a l’IBEI amb l’Escola de l’Aigua i el CREA (Centre de Recursos de l’Aigua) d’Agbar, fet que suposarà que els participants en els diferents programes puguin disposar d’elements d’estratègia internacional al voltant dels temes clau i d’actualitat.

L’IBEI és una fundació creada a Barcelona, promoguda per la Fundació CIDOB i les universitats públiques catalanes de l’entorn d’influència de Barcelona (UAB, UB, UOC, UPF, UPC), dedicada a la recerca i la formació de postgrau en l’àmbit de les ciències socials, amb l’objectiu d’esdevenir una institució de referència a nivell europeu en la preparació de professionals i la reflexió científica en el marc dels estudis internacionals, oferint programes formatius d’excel·lència acadèmica, i estimulant i produint recerca competitiva que, al mateix temps, generi atracció acadèmica internacional.