Som notícia perquè ens mouen les persones i la seva realitat.

Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar col·labora un curs més amb el programa de beques del Museu Nacional d’Art de Catalunya per a les escoles més desfavorides

2 Octubre 2017

La Fundació Agbar ha signat un any més un conveni de col·laboració amb el programa de beques del Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), que permetrà a les escoles més desfavorides de la regió metropolitana de Barcelona participar en les activitats educatives del museu de manera gratuïta.

L’acord, que han signat el director de la Fundació Agbar, Eduard Pallejà, i el del MNAC, Pepe Serra, farà que més de 250 centres educatius i de formació professional de zones desfavorides de l’àrea metropolitana de Barcelona podran fer els programes educatius del MNAC previstos per al curs 2017-2018 de manera totalment gratuïta, incloent el transport, un dels principals esculls per als centres amb menys recursos, sobretot en el cas dels centres de localitats de la regió metropolitana de Barcelona.

Aquesta acció s’emmarca en el compromís de la Fundació Agbar amb la millora de qualitat de vida dels infants i en l’aposta pel seu futur.