Som notícia perquè ens mouen les persones i la seva realitat.

Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar col·labora amb el Festival d'Estiu d'Alella

1 Agost 2014

La Fundació Agbar col·labora amb el Festival d'Estiu d'Alella

La Fundació Agbar ha signat amb l'ajuntament d'Alella un conveni de col¿laboració per donar suport al Festival d'Estiu Alella 2014.

El Festival d'Estiu d'Alella és una proposta de música i dansa per a les nits d'estiu que té com a escenari diferents espais a l'aire lliure. Chano Domínguez, Marina Albero i Ainhoa Arteta són alguns dels artistes que participen en aquesta edició del festival, que clourà les seves activitats el 7 d'agost. Per a més informació, consulta al web http://www.festivalalella.org.

Peu de foto: D'esquerra a dreta, Elíes Serraviñals, gerent de concessions de Sorea al Maresme, Andreu Francisco, alcalde d'Alella i Manuel Baurier, director de concessions Catalunya Centre de Sorea,  en el moment de la signatura de l'alcalde.