Som notícia perquè ens mouen les persones i la seva realitat.

Fundació Agbar / Notícies / La Torre Agbar s'il·lumina demà de color rosa per commemorar el Dia Internacional contra el Càncer de Mama

20 Octubre 2014

Amb motiu del Dia Internacional contra el Càncer de Mama que se celebra cada 19 d'octubre, la Torre Agbar s'il·luminarà de color rosa demà, entre les vuit de la tarda i les onze de la nit, per prevenir i sensibilitzar la ciutadania del tumor maligne de més incidència entre les dones catalanes i dels països més desenvolupats, però que gràcies a l'esforç de la societat té una taxa de supervivència que no para de créixer i se situa en el 85%.

La Torre Agbar se suma així a les activitats que cada any organitza l'Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC), entre les quals destaca la il·luminació de rosa, color distintiu de la lluita contra aquesta malaltia, d'edificis emblemàtics de Barcelona. Com a novetat, enguany l'AECC promou la venda d'unes ulleres solidàries per fer visible el suport dels ciutadans als pacients de càncer i els seus familiars, i recaptar fons per a la recerca i per continuar donant suport psicològic i social a les persones afectades. La Torre Agbar ha estat un dels punts de venda d'aquestes ulleres solidàries.

Amb aquesta iniciativa, la Torre Agbar continua amb el seu calendari d'il·luminacions singulars que vol oferir a la ciutadania de Barcelona, coincidint amb diverses dates significatives: la propera, el  20 de novembre, Dia Mundial de la Infància.