Som notícia perquè ens mouen les persones i la seva realitat.

Fundació Agbar / Notícies / La Torre Agbar mostra una il.luminació dedicada al Dia Mundial del Medi Ambient

6 Juny 2014

La Torre Agbar mostra una il.luminació dedicada al Dia Mundial del Medi Ambient

La Torre Agbar mostra aquesta nit, entre les nou del vespre i la mitjanit, una il.luminació commemorativa amb motiu del Dia Mundial del Medi Ambient, que les Nacions Unides va fixar el 15 de desembre de 1972 i que des de llavors se celebra de manera oficial cada 5 de juny.

El Dia Mundial del Medi Ambient, que aquest any celebra el 42è aniversari, va néixer amb l'objectiu de fomentar la sensibilització mundial sobre el medi ambient i promoure un desenvolupament sostenible. Enguany, i sota el lema "Alça la teva veu, no el nivell del mar", les Nacions Unides dediquen la jornada als Petits Estats Insulars en Desenvolupament, amb l'objectiu d'explicar la necessitat urgent de protegir les illes dels creixents riscos i desafiaments a què fan front com a conseqüència del canvi climàtic.

Amb aquesta iniciativa, la Torre Agbar continua amb el calendari d'il·luminacions singulars i de compromís amb la societat i el medi ambient que vol oferir a la ciutadania de Barcelona i de tot el món, coincidint amb diferents dates significatives del calendari: la propera, el 24 de setembre per les festes de la Mercè.