Som notícia perquè ens mouen les persones i la seva realitat.

Fundació Agbar / Notícies / Més de 1.350 persones omplenel Museu Agbar de les Aigües la Nit dels Museus

20 Maig 2014

Més de 1.350 persones omplenel Museu Agbar de les Aigües la Nit dels Museus

El Museu Agbar de les Aigües va acollir dissabte una nova edició de la Nit dels Museu, marcada per la celebració del seu 10è aniversari.El concert `La Música de l'Aigua' va centrar una jornada que va omplir el Museu de visitants, fins al punt d'haver de limitar l'accés a l'exposició permanent perla gran afluència de públic.

El Museu Agbar de les Aigües va celebrar dissabte la Nit dels Museus amb el concert "La Música de l'Aigua" com a activitat destacada. Sota la direcció artística d'EulogioDávalos, la guitarra de José Antonio Escobar i el quartet de corda Concertanti van fer les delícies dels assistents que omplien el Dipòsit Circular. El concert va ser transmès en directe per CAT Música. Podeu escoltar la transmissió i escoltar la intervenció de la directora del Museu, Sònia Hernández, (a partir del minut 15:25) al següent enllaç: http://www.catradio.cat/audio/813930/Concert-La-musica-de-laigua-en-motiu-del-Dia-Internacional-dels-Museus.

A més del concert, els visitants van poder recórrer l'exposició permanent (que va registrar una gran afluència de públic fins al punt que en alguns moments de la nit es va haver de limitar l'accés), i van poder gaudir de la posada en marxa de la màquina de vapor i les visites comentades del patrimoni.A més,el Restaurant Jardí de les Aigües va oferir una àmplia i variada carta especial.En total, el Museu va rebremés de 1.350 visites al llarg de la nit.

La Nit dels Museus és una iniciativa del Consell d'Europa en la qual participen més de quatre mil museus de quaranta països i que enguany celebra la desena edició.