Som notícia perquè ens mouen les persones i la seva realitat.

Fundació Agbar / Notícies / Aigües de Barcelona amplia l’acord amb Càritas

24 Març 2015

Aigües de Barcelona amplia l’acord amb Càritas

El director d’Aigües de Barcelona, Ignacio Escudero, i el de Càritas Diocesana de Barcelona, Salvador Busquets, van signar un conveni per contribuir a la millora de les condicions de vida de les persones més desfavorides ateses per aquesta entitat benèfica.

En virtut d’aquest acord, que amplia el signat amb aquesta entitat social el febrer de 2013, Aigües de Barcelona bonificarà el servei de l’aigua les persones ateses per Càritas amb dificultats per pagar el rebut de l’aigua, i ajudarà a totes les persones residents als habitatges de lloguer social que Càritas gestiona conjuntament amb la Fundació Foment de l’Habitatge Social, així com les que conviuen en els pisos compartits d’aquesta entitat benèfica.

L’ajut està previst per facilitar l’accés al consum bàsic d’aigua de les persones més vulnerables, estimat en 100 litres per persona i dia segons els criteris que estableix l’Organització Mundial de la Salut (OMS), i s’inscriu dins del Fons de Solidaritat de la Fundació Agbar. Aquest fons, creat el 2012 per Aigües de Barcelona, està dirigit a les famílies que estan en una situació de precarietat econòmica i es gestiona en col·laboració amb els serveis socials municipals dels ajuntaments de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, Càritas i Creu Roja. Des de la seva posada en marxa, el Fons de Solidaritat de la Fundació Agbar ha concedit 30.000 ajudes, que han beneficiat a 9.000 famílies, el que ha suposat una inversió d’1,7 milions d’euros.