Som notícia perquè ens mouen les persones i la seva realitat.

Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar organitza una pujada d’escales solidària a la Torre Agbar en benefici del Banc dels Aliments

4 Juny 2015

La Fundació Agbar ha organitzat avui la IIª pujada d’escales solidària a la Torre Agbar en benefici del Banc dels Aliments, una iniciativa que ha comptat amb la participació de l’alpinista Òscar Cadiach, el primer català que va fer el cim de l’Everest l’agost de 1985. L’esportista ha participat a la sessió matinal, entre les 10 i les 11 hores.

Aquest repte solidari en benefici de la campanya de recollida d’aliments bàsics durant l’estiu del Banc dels Aliments s’emmarca en els actes de comiat de la Torre Agbar, un dels edificis més emblemàtics de Barcelona. Els treballadors hi han participat pujant tots els pisos que han pogut amb un únic requisit: portar aliments en benefici d’aquesta entitat social, especialment llaunes de tonyina, sardines o verat. Per cada pis de més que ha pujat cada professional, la Fundació Agbar es compromet a donar mig quilo més al Banc dels Aliments.

Tots els comestibles que es reuneixin en aquesta jornada solidària seran destinats a la campanya “La fam no fa vacances” del Banc del Aliments, una iniciativa de recollida d’aliments bàsics per fer-los arribar a les més de 730 entitats benèfiques ateses per aquesta entitat social i garantir l’alimentació dels seus més de 250.000 beneficiaris durant els mesos d’estiu.