Som notícia perquè ens mouen les persones i la seva realitat.

Fundació Agbar / Notícies / La Fundació Agbar recapta més de 16.000 euros amb les visites solidàries a la Torre Agbar

27 Juliol 2015

Més de 4.500 persones van participar a les visites solidàries organitzades per la Fundació Agbar i el Banc dels Aliments a la Torre Agbar els caps de setmana de juliol. La iniciativa va mobilitzar més de 60 voluntaris, entre treballadors del grup Agbar i representants del Banc dels Aliments, els quals es van encarregar de mostrar els espais més representatius de la Torre Agbar: entre ells, l’Auditori, l’Espai Gaudí i la cúpula, que corona els 142 metres de l’edifici. Gràcies als donatius dels visitants, es van recaptar més de 16.000 euros, que es destinaran íntegrament a l'adquisició d'aliments bàsics en el marc de la campanya “La fam no fa vacances” del Banc dels Aliments.

La gran acollida de la iniciativa entre la ciutadania, que per primera vegada va poder conèixer l’interior d’un dels edificis més emblemàtics de Barcelona, va fer que les places per visitar la Torre Agbar s’exhaurissin al juny, motiu pel qual es va obrir una llista d’espera per atendre totes les peticions.

Subhasta solidària de mobiliari de la Torre Agbar

A més d’aquesta iniciativa, amb motiu del trasllat de la seu social del grup a l’edifici anomenat “Ciutat de l’Aigua” del passeig de la Zona Franca, la Fundació Agbar ha obert una subhasta de mobiliari de la Torre Agbar. Al web http://www.escrapalia.com/subastas/evento/457 es pot accedir a la subhasta, que es tancarà el pròxim 5 d’agost. La quantitat recaptada a la subhasta també es destinarà íntegrament a la campanya “La fam no fa vacances” del Banc dels Aliments.