Fundació Agbar / Projectes / Museu Agbar de les Aigües

Museu Agbar de les Aigües

El Museu Agbar de les Aigües va rebre més de 33.000 visitants el 2014.

El Museu Agbar de les Aigües us convida a compartir un patrimoni industrial de referència a Europa des del qual podeu projectar i compartir els valors associats a la cultura de l'aigua, el respecte al medi ambient i la sostenibilitat.

A més de la visita a l'exposició permanent i a les instal·lacions industrials hidràuliques originals, s'hi organitzen exposicions temporals i s'hi poden fer visites guiades, activitats educatives i trobades professionals.

Consulteu l'actualitat del Museu Agbar de les Aigües.